ترفند های اینستاگرام

آموزش ترفند های حرفه ای اینستاگرام با اسی ادمین حرفه ای برای مدیریت پیج اینستاگرام

ترفند های اینستاگرام

آموزش ترفند های حرفه ای اینستاگرام با اسی ادمین حرفه ای برای مدیریت پیج اینستاگرام

در اینجا ترفند هایی را یادت میدم که به راحتی اینستاگرامتو مدیریت کنی و بیشترین مشتری را جذب کنی

  • ۰
  • ۰

روش پنهان کردن لایک‌ها و ویو پست‌های جدید اینستاگرام

پیش از این که شروع به کار کنید، اول مطمئن شوید که اپلیکیشن اینستاگرام شما به آخرین نسخه به‌روزرسانی شده است. حال کافیست مراحل زیر را دنبال کنید.

  1. در ابتدا، پست جدیدی ایجاد کنید. برای انجام این کار به قسمت Home اپلیکیشن اینستاگرام بروید و روی آیکون + در قسمت بالای صفحه کلیک نمایید و پست جدیدی بسازید.

 

  1. تصویری که قصد دارید آن را آپلود کنید انتخاب کرده و دکمه Next را فشار دهید.اگر میخواهید فیلتری روی تصویر مورد نظرتان بگذارید، آن را انتخاب و بر روی دکمه Next کلیک کنید.

 

  1. در مرحله نهایی ایجاد یک پست، روی گزینه Advanced Settings کلیک کنید تا برای پست خود به تنظیمات بیشتری دسترسی پیدا کنید.

 

  1. در این بخش درست در بالای صفحه گزینه مورد نظرتان قرار دارد.حالا گزینه “Hide Like and View Counts on This Post” را فعال کنید.

 

حال پست شما برای عموم کاربران بدون نمایش تعداد لایک و ویو نشان داده خواهد شد.

 

آموزش پنهان کردن لایک‌ها و ویو پست‌های قدیمی اینستاگرام

پنهان کردن(Hide) تعداد لایک‌ها و ویوهای پست‌های قدیمی‌تر در اینستاگرام تا حدودی  پیچیده‌تر است، اما اگر مراحل زیر را به دقت دنبال کنید به راحتی قادر به انجام این کار خواهید بود:

  1. به قسمت بالای پروفایل خود بروید و وارد پستی شوید که میخواهید تعداد لایک‌ها و ویوهای آن را پنهان کنید. اکنون از گوشه سمت راست صفحه بر روی آیکون سه نقطه کنار هم (…) درقسمت بالای پست کلیک نمایید.

 

  1. در مرحله بعدی از قسمت پنجره آبشاری گزینه “Hide Like Count” را برای عکس و “View Count” را برای ویدیوی مورد نظر خود انتخاب نمایید.

 

  1. برای دیگر پست‌های خود نیز همین کار را تکرار کنید.

 

Hide کردن لایک‌ها و ویو پست‌های سایر کاربران اینستاگرام

آیا حس بدی از دیدن تعداد لایک و ویو پست‌های دیگر کاربران به شما دست می‌دهد و انگیزه‌ شما را برای رقابت با آنها از بین می‌برد؟ خبر خوب این است که با انجام مراحل زیر می‌توانید همین اکنون میتوانید لایک و ویو پست‌های دیگر کاربران را هم پنهان کنید:

  1. به پروفایل کاربر مورد نظرتان رفته و در قسمت بالای صفحه بر روی آیکون سه خط که بر روی هم قرار دارد کلیک کنید.

 

  1. در منوی که باز شده، به قسمت Settings (تنظیمات) بروید.

 

  1. در صفحه تنظیمات، وارد قسمت Privacy شوید.

 

  1. در اینجا با کلیک کردن بر روی قسمت “Posts” می‌توانید به صفحه ایی که مربوط به تنظیمات پست‌های پروفایل مورد نظر خود هست بروید.

 

  1. کافیست گزینه “Hide Like and View Counts” را درقسمت بالای صفحه به حالت فعال دربیاورید.

 

 

کار تمام شد! حالا بدون دیدن تعداد لایک‌ها و ویو پست‌ها اینستاگرام جذاب‌تر خواهد شد. متأسفانه هنوز اینستاگرام هیچ تنظیمات کلی برای پنهان کردن تعداد لایک‌ها و ویوهای تمام پروفایل‌ها ارائه نکرده است. بنابراین اگر صدها یا هزاران پست در اینستاگرام منتشر کرده‌اید، باید با گذاشتن ساعت‌ها وقت یک‌به‌یک به سراغ آن‌ها بروید و تعداد Like و View برای آن‌ها را به صورت دستی پنهان کنید. اما ممکن است در آینده همه چیز تغییر کند و چنین قابلیتی به پلتفرم Instagram اضافه شود.

 

  • ۰۱/۰۵/۱۷
  • آسیه رحیمی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی