ترفند های اینستاگرام

آموزش ترفند های حرفه ای اینستاگرام با اسی ادمین حرفه ای برای مدیریت پیج اینستاگرام

ترفند های اینستاگرام

آموزش ترفند های حرفه ای اینستاگرام با اسی ادمین حرفه ای برای مدیریت پیج اینستاگرام

در اینجا ترفند هایی را یادت میدم که به راحتی اینستاگرامتو مدیریت کنی و بیشترین مشتری را جذب کنی

  • ۰
  • ۰

13 اشتباه خطرناکی که در اینستاگرام وجود دارد

 

در این مقاله میخواهیم، نه تنها مهم ترین اشتباهاتی که ممکن است در اینستاگرام، به وجود آید را بررسی می کنیم، بلکه برای جلوگیری از این اشتباهات راهکارهایی را برای شما  شرح میدهیم که در این مقاله به 3 مورد از این اشتباهات اشاره میکنیم.

1) برای پیج اینستاگرام لایک و فالوور خریدن

در اینستاگرام یکی از مهلک ترین و بدترین اشتباهات رایج ، خریدن لایک و فالوور اینستاگرام است. این مسئله برای همه سوال است که چرا فالوور فیک نباید بخریم. خب پاسخ خیلی ساده است. شما فکر کنید برای عروسی خود، قصد دارید افراد زیادی حضور داشته باشند اما از چیزی که دوست داشتید،  تعداد مهمان های شما کمتر باشند. اکنون برای اینکه در عروسی خود تعداد زیادی مهمان داشته باشید، دست به خرید مهمان بزنید.

این افراد دقیقا در روز عروسیتان چه حسی نسبت به شما دارند؟

این دقیقا همان حسی هست که به پیج شما کاربران فیک خواهند داشت.

به نظرتان 100k فالوور خریداری شده بهتر است که امکان دارد فقط 500 نفر آن ها از شما خرید کنند یا 10k فالوور واقعی که 1000 نفر از آن ها، از شما خرید کنند؟

تجربه نشان داده است که مهم کیفیت لایک ها و فالوورها هستند ولی کمیت تعداد فالوور و لایک اهمیتی ندارد. فالوور واقعی، کسی هست که به معنای واقعی همیشه شما را دنبال میکند و پست های  شما را لایک می کند. این موضوع برای کامنت هایی که توسط روبات انجام می شود نیز وجود دارد.

اشتباه در اینستاگرام,اشتباهات بازاریابی در اینستاگرام,اشتباهات رایج در اینستاگرام

2) استفاده از تصاویر معمولی و بی کیفیت برای پست ها

در اینستاگرام، استفاده از عکس های بی کیفیت یکی از اشتباهات رایج است. اینستاگرام یک رسانه تصویری است. به همین خاطر اگر قصد دارید چیزی منتشر کنید، باید باکیفیت، جالب و زیبا باشد!

به عنوان مثال اگر قصد دارید یک گوشی را برای فروش معرفی کنید، برای هیچکس یک عکس ساده از روبروی گوشی، جذابیت ندارد. (چون از نمای روبرو 90 درصد موبایل های جدید کاملا شبیه به هم هستند) در صورتی که برای عکاسی حرفه ای مهارتی ندارید، حداقل تلاش کنید عکس های پس زمینه نور مناسبی داشته باشد.

در اینستاگرام منتشر کردن یک پست با تصویر باکیفیت، بهتر است از منتشر کردن روزانه 10 پست با تصاویربی محتوا و بی کیفیت

3) منتشر کردن تعداد بسیار زیاد یا بسیار کم پست در پیج خود

در پیج شما تعداد پست هایی که در یک روز یا در یک هفته، منتشر می شود، اهمیت بسیار زیادی برای اینستاگرام دارد. پس قطعا برای شما نیز باید اهمیت داشته باشد. در اینستاگرام کسب و کارها معمولا 3 اشتباه ، وجود دارد:

  • هر زمان که حس و حال منتشر کردن پست بود، آن را انتشار می کنند.
  • پست را بیش از حد منتشر کردن
  • منتشر کردن پست، کمتر از حد استاندارد

فروش اقساطی کوئیک از سایپا

به زبان ساده تر، اگر بیش از حد انتظار کاربران و اینستاگرام تعداد پست های شما باشد، قطعا باعث ناراحتی و آزار کاربر می شود. شما فرض کنید در بین هزاران پست اینستاگرامی در حال اسکورل کردن هستید. در این میان، یکی در بین پست های یک پیج فروشگاهی باشد که محصولات خود را به نمایش می گذارد، اولین اقدامی که در مواجه با چنین جریانی هر کاربر انجام میدهد، این است که آن را آنفالو کند.

حال برای کم منتشر کردن پست همین جریان نیز، وجود دارد. برای مثال، اگر هر 10 روز شما یکبار پست جدید، منتشر کنید، به مرور فالوورهایتان، شما را فراموش می کنند و حتی به اشتباه ممکن است فکر کنند که پیج شما غیر فعال شده و آن را آنفالو کنند.

پس در نتیجه نه تعداد زیادی پست منتشر کردن و نه تعداد کم آن برای پیج شما مفید است.

اما برای مقابله با این اشتباهات رایج در اینستاگرام بهترین راهکار ، چیست؟

پیج شما بسته به موضوعی که دارد، برای انتشار در یک روز و هفته تعداد پست های شما ، مشخص می شود. به عنوان مثال یک پیج خبری بهتر است که در طول روز 10 تا از مهم ترین اخبار خود را ، منتشر کند. یا به عنوان مثال روزانه یک پست، برای یک برند آرایشی، کفایت می کند.

باید ها و نباید های اینستاگرام

در مقاله های بعدی با اشتباهات خطرناک بیشتری در اینستاگرام آشنا میشوید...

 

  • ۰۱/۰۶/۱۱
  • آسیه رحیمی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی