ترفند های اینستاگرام

آموزش ترفند های حرفه ای اینستاگرام با اسی ادمین حرفه ای برای مدیریت پیج اینستاگرام

ترفند های اینستاگرام

آموزش ترفند های حرفه ای اینستاگرام با اسی ادمین حرفه ای برای مدیریت پیج اینستاگرام

در اینجا ترفند هایی را یادت میدم که به راحتی اینستاگرامتو مدیریت کنی و بیشترین مشتری را جذب کنی

  • ۰
  • ۰

نحوه صحیح فالو آنفالو در اینستاگرام چگونه است؟

 

 

 

نحوه فالو آنفالو در اینستاگرام بسیار کاربرد زیادی دارد و این روش برای رشد فالور‌های اکانت تبدیل به یک استراتژی محبوب شده است. اما اگر این روش را ندانید که باید چگونه انجام دهید، ممکن است مشکلاتی برای اکانت شما ایجاد شود. همان طور که شبکه‌های اجتماعی دیگر مانند واتساپ و تلگرام دارای قوانین و  محدودیت‌های خاص خود هستند، اینستاگرام نیز دارای قوانین مخصوص خود است و از این قاعده مستثنی نیست.

منظوره اینستاگرام از فالو آنفالو چیست؟

در روش فالو آنفالو، شما تعدادی اکانت اینستاگرام را فالو میکنید، به این امید که آن‌ها نیز شما را فالو کنند. بعدا شما می‌توانید اکانت‌هایی که شما را فالو کرده‌اند و یا حتی اکانت‌هایی که شما را فالو نکرده‌اند ، آنفالو کنید. در بسیاری از موارد این اتفاق می‌افتد که اکانت‌هایی که آن‌ها را فالو کرده‌اید، اقدام به آنفالو کردن شما می‌کنند. روش فالو آنفالو دارای مشکلات و نقطه‌ضعف‌های بسیاری است، اما از طرف دیگر، این روش مزایایی نیز می‌تواند به همراه داشته باشد.

 

حقیقت این است که فالو آنفالو برای افزایش تعداد فالور‌های یک اکانت اینستاگرام روشی محبوب است. در فضای اینستاگرام اکانت‌های زیادی از این روش استفاده می‌کنند و در هفته صد‌ها فالور به آن‌ها اضافه می‌شود. اما روش درست انجام این استراتژی را بسیاری از مردم نمی‌دانند و مرتکب اشتباهاتی می‌شوند که در آخر به ضرر اکانت آن‌ها تمام خواهد شد. در ادامه باهم به بیان تعدادی از این اشتباهات میپردازیم.

اشتباهاتی که افراد در استفاده از روش فالو آنفالو انجام میدهند

در این مسیر یکی از اشتباهات بزرگی که افراد مرتکب می‌شوند، این هست که اکانت‌های تصادفی را فالو میکنند. شما هر اکانتی را که می‌بینید نباید فالو کنید، بلکه تنها باید به فالو کردن اکانت‌های مشابه بپردازید. مثلا اگر اکانت شما در ارتباط با مسافرت است، تنها اکانت‌هایی را باید فالو کنید که موضوع اکانت شما مشابه موضوع آن‌ها باشد.

دوری کنید از فالو کردن اکانت‌های غیرفعال و تلاش کنید همواره اکانت‌های فعال را شناسایی کرده و اقدام به فالو کردن آن‌ها کنید. اکانت‌هایی که لایک می‌کنند پست‌های شما را و یا کامنت برای شما می‌گذارند، می‌توانید آن‌ها را فالو نمایید چون بهترین گزینه‌ها برای شما هستند.

یکی دیگر از اشتباهاتی که افراد در این زمینه به آن مرتکب می‌شوند، این هست که در اینستاگرام به محدودیت‌ها توجه نمی‌کنند. شما ۲۰۰ نفر را در یک ساعت و ۱۰۰۰ نفر را در یک روز نهایتا می‌توانید فالو کنید و اگر تجاوز کنید از این اعداد ، احتمالا اکانت شما با مشکل مواجه شود.برای جلوگیری از مسدودی و غیرفعال شدن اکانت خود توصیه می‌شود که نهایتا به فالو کردن ۵۰ نفر در ساعت و ۳۰۰ نفر در روز بسنده کنید.

یکی دیگر از اشتباهات مهلکی که افراد در این زمینه مرتکب می‌شوند، این هست که به آنفالو کردن افراد خیلی سریع می‌پردازند.با انجام این کار اینستاگرام را،  در مورد کار‌های شما بسیار حساس خواهد کرد. بعد از این که به فالو کردن افراد اقدام کردید، یک هفته حداقل صبر کنید و بعد آن‌ها را آنفالو کنید. در استفاده از نحوه فالو آنفالو در اینستاگرام این‌ها ظرافت‌هایی هستند که باید مورد توجه قرار بگیرند.

فالو آنفالو را به صورت دستی و یا اتوماتیک انجام دهیم ؟

فالو آنفالو انجام  دادنش به صورت دستی زمان براست و برای افراد پرمشغله ممکن است خیلی جالب نباشد. اما این روش هم مطمئن‌تر است و هم ریسک غیرفعال شدن و مسدود شدن اکانت آن کم‌تر خواهد بود. از سوی دیگر، استفاده از اپلیکیشن‌ها می‌تواند این فرآیند را خودکار سازد و در زمان بسیار صرفه‌جویی کند. اما این مشکل در اینجا نیز وجود دارد که قوانین اینستاگرام را این اپلیکیشن‌ها گاهی نادیده می‌گیرند و برای اکانت مشکلات زیادی را ایجاد می‌کنند.

در نهایت باید دقت داشته باشید که به مرور زمان رشد یک اکانت اینستاگرام انجام می‌گیرد و نیاز به کار پیوسته و مداوم دارد. در اینستاگرام روش فالو آنفالو بسیار موثر است و می‌تواند به رشد اکانت شما کمک کند، اما اکانت شما برای اینکه دچار مشکل نشود، باید در این مقاله به توصیه‌های ذکر‌شده دقت داشته باشید. شما نظرتان چیست؟ تا چه حد روش فالو آنفالو را موثر می‌دانید؟ با ما نظراتتان را در میان بگذارید.

 

 

  • ۰۱/۰۵/۳۱
  • آسیه رحیمی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی