ترفند های اینستاگرام

آموزش ترفند های حرفه ای اینستاگرام با اسی ادمین حرفه ای برای مدیریت پیج اینستاگرام

ترفند های اینستاگرام

آموزش ترفند های حرفه ای اینستاگرام با اسی ادمین حرفه ای برای مدیریت پیج اینستاگرام

در اینجا ترفند هایی را یادت میدم که به راحتی اینستاگرامتو مدیریت کنی و بیشترین مشتری را جذب کنی

  • ۰
  • ۰

نکات مهم قبل از تبلیغات در اینستاگرام

 

۱. Bio پیج اینستاگرام 

اولین چیزی که در پیج شما مخاطب با آن درگیر می‌شود و از آن اطلاعاتی را برداشت می‌کند، Bio پیج شماست. پس بسیار مهم است که چطور در 3 تا 5 ثانیه‌ی اول به نظر می‌رسید. Bio پیج شما به‌خوبی باید معرف کسب‌و‌کار شما باشد. تلاش کنید در Bio کامل و کوتاه مواردی را که در مورد شما باید مخاطب بداند را قرار دهید. به‌عنوان‌مثال اگر یک فروشگاه آنلاین دارید بهتر است در مورد نحوه‌ی سفارش‌دهی و شیوه‌ی ارسال محصول خودتان در Bio اطلاعاتی بنویسید.

 به این موارد در Bio بهتر است دقت کنید:

  • عکس پروفایل: بهتر است شرکت‌ها و برندها از لوگوی خود استفاده کنند.
  • نام کاربری: علاوه بر آیدی پیج خود، یک نام کاربری دیگر نیز می‌توانید برای خود انتخاب کنید که فعالیت شما را بهتر است در خود جای دهد.برای مثلا اگر فروشگاه لوازم آرایشی دارید اول نام کاربری خود را گالری آرایشی ذکر کنید و بعد نام برند خود را بنویسید.
  • توضیحات: مهمترین بخش Bio است. باید کسب و کارتان را در 150 کلمه توضیح دهید.
  • آدرس سایت: بهتر است از لینک سایت و یا اگر سایتی ندارید لینک سایر شبکه‌های اجتماعی خود را قرار دهید.
  • دکمه های تماس: شامل هر چیزی می‌شود که مخاطب بتواند ارتباط با شما برقرار کند مثل ایمیل، شماره تماس، آدرس و غیره.

۲. مخاطبین خود را بشناسید.

وقتی به خوبی مخاطبان خود را بشناسید، ارتباط موثری را با آن‌ها می‌توانید برقرار کنید. به همین دلیل قبل از شروع ایجاد تبلیغات اینستاگرامی، شناختن مخاطبین بسیار مهم است.گاهی از دیدگاه مشتریان بالقوه، به تبلیغات خود فکر کنید:

  • چه راه‌حلی محصول یا خدمات شما به آن‌ها ارائه می‌دهد؟
  • به چه چیزهایی آن‌ها نیاز دارند؟
  • حتما اهداف و ارزشهای آن‌ها را، هنگام ایجاد تبلیغات در ذهن داشته باشید.

۳. کپشن نوشتن

در این شکی نیست که اینستاگرام یک پلتفرم بصری است .اما این قضیه نباید در نظر شما اهمیت کپشن را کمرنگ کند. حتما قبل از اینکه دست به تبلیغات بزنید برای محصول خود، از نوشتن یک کپشن دقیق و کامل غفلت نکنید.

مخصوصاً اگر پیج فروشگاهی دارید، اطلاعات محصولتان را مثل: جنس، قیمت و مشخصات فیزیکی محصول  را درداخل کپشن کامل بنویسید.

پس تا جایی که امکان دارد برای اینگیجمنت بیشتر با مخاطب و ترغیب او برای اقدام به عملی از حداکثر 2200 کاراکتر استفاده کنید.

۴. هایلایت استوری

همین هایلایت‌کردن استوری‌ها، یکی از بهترین قابلیت‌های اینستاگرام. حتما در دسته‌بندی هایلایت‌های پیج خود موضوعات استوری مرتبط را که برای مخاطب و مشتری مهم هستند را قرار دهید. یادتان نرود که برای هایلایت‌های خود کاور مرتبط انتخاب کنید. مثلا بهتر است اسکرین شات رضایت مشتری یا هایلایت‌هایی را برای دسته بندی نمونه کارهای خود، اختصاص دهید.

۵. حداقل تعداد پست

تعداد پست ها و فالورهای پیج شما برای شروع تبلیغات اینستاگرامی لازم است که به یک حداقلی رسیده باشد. به‌همین دلیل باید تمرکزتان را برروی تولید محتوای با کیفیت بیشتر کنید تا به حد نصاب مطلوب برسید. اینکه در ابتدا تعداد پست‌ها چقدر باشد بستگی به کسب و کار شما دارد اما ا تعداد 30 پست روما معمول پیشنهاد می‌کنیم. فکر کنید بدون در نظر گرفتن این موضوع، زمانی که مخاطب وارد پیجی می‌شود که تازه راه‌اندازی شده و هیچ‌گونه پستی در آن نیست، اکثراً به ترک پیج شما اقدام خواهند کرد.

۶. حداقل تعداد فالور

درست است که جذب فالوور یکی از اهداف شما از تبلیغات اینستاگرامی است اما این موضوع هم باید مثل تعداد پست‌ها از حداقلی برخوردار باشد و در این مورد هم نباید شتاب‌زده رفتار کنیم. باید صبور باشید تا به حد معقولی فالورهای پیج شما برسد و بعد تبلیغات را شروع کنید. در این‌صورت اعتماد بیشتری مخاطب به شما خواهد کرد و به هدف خود در پی آن می‌رسید و هزینه‌ی تبلیغات هدر نمی‌رود.

 

امیدوارم که این مقاله برای شما مفید و ماثر واقع شود.

  • ۰۱/۰۶/۲۱
  • آسیه رحیمی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی