ترفند های اینستاگرام

آموزش ترفند های حرفه ای اینستاگرام با اسی ادمین حرفه ای برای مدیریت پیج اینستاگرام

ترفند های اینستاگرام

آموزش ترفند های حرفه ای اینستاگرام با اسی ادمین حرفه ای برای مدیریت پیج اینستاگرام

در اینجا ترفند هایی را یادت میدم که به راحتی اینستاگرامتو مدیریت کنی و بیشترین مشتری را جذب کنی

  • ۰
  • ۰

18 راهکار افزایش تعامل در اینستاگرام

 

هم اکنون قصد داریم روش‌ها و ترفندهای افزایش تعامل در اینستاگرام را به اتفاق مورد بحث و بررسی قرار دهیم.در این مقاله میخواهیم شما را با 6 روش آن آشنا کنیم:

1. تنظیم وقت و زمان مناسب برای پست گذاشتن

یکی از کلیدی‌ترین عوامل در افزایش نرخ تعامل در اینستاگرام می‌تواند پیدا کردن زمان مناسب برای انتشار محتوا باشد. بهترین زمان برای گذاشتن پست یا استوری، زمانی است که در اینستاگرام فالوورهای زیادی آنلاین باشند. برای پیدا کردن این زمان ابزارهای مختلفی وجود دارند که می‌توانند به شما کمک کنند. اما بهترین ابزار برای این کار که توسط خود اینستاگرام ارائه شده است، Insights اینستاگرام نام دارد.

 

2. آغاز گفتگو با استیکرهای استوری

برای شروع گفتگو و تعامل با دوستان و آشنایان، استیکرهای استوری می‌توانند بهانه‌ای باشند.در اینستاگرام برای افزایش تعامل معمولاً استیکرهای Poll ،Quiz وQuestions به کار می‌روند. با فالوورهای خود می‌توانید با طرح یک سوال یا نظرخواهی درباره‌ی یک موضوع، به گفتگو بپردازید. گفتگوهای صمیمانه باعث افزایش محبوبیت شما شده و برای ارتباط با شما کاربران بیشتری ترغیب می‌شوند.

 

3. آنالیز کردن انواع محتوا

در پیج اینستاگرامی خود پس از کمی فعالیت، می‌توانید از کاربران بازخوردهایی را که دریافت می‌کنید، آنالیز کنید و از لحاظ قالب بهترین نوع محتوا را تشخیص دهید. برای مثال باید به این نتیجه برسید که کاربران شما بیشتر محتوای تصویری را دوست دارند یا متنی، پست‌ها را بیشتر می‌پسندند یا استوری‌ها را و
می‌توانید برای این کار نیز از ابزار Insights استفاده کنید.

 

4. تولید محتوای قابل ذخیره‌سازی

همانطور که می‌دانید تعداد سیوها یا همان ذخیره‌سازی‌ها، یکی از فاکتورهای مهم و تأثیرگذار در محاسبه‌ی نرخ تعامل می‌باشد. گام بزرگی در مسیر افزایش نرخ تعامل پیج خود برداشته‌اید، اگر بتوانید محتوایی تولید کنید که کاربران آن را بپسندند و ذخیره کنند.سعی کنید محتوایی تولید کنید که در زمان‌های مختلف کاربرد داشته باشد.به عنوان مثال اگر فعالیتتان در حوزه‌ی فیلم و سریال است، می‌توانید در قالب یک پست، لیست بهترین سایت های دانلود فیلم و سریال را معرفی نمایید.

 

5. منتشر کردن محتوای قابل اشتراک

اشتراک و یا فوروارد کردن پست‌ها و استوری‌ها، یکی دیگر از عواملی است که بر نرخ تعامل تأثیرگذار می‌باشد. اگر واقعاً قصد دارید پیج خود را به اوج برسانید و درآمد زیادی از آن کسب کنید، یکی از بهترین راهکارها تولید محتوایی است که قابل اشتراک گذاری باشد. به عنوان مثال در پیج خود می‌توانید محتوای فان یا حتی خبرهای فوری را منتشر کنید. همچنین می‌توانید در پیج خود محتواهایی را که همیشه می‌توانند مورد بحث و گفتگو قرار گیرند، قرار دهید. به عنوان مثال اگر فعالیتتان در حوزه فناوری می‌کنید، می‌توانید در پیج خود مقایسه محصولات برندهای معروف گوشی همراه را منتشر کنید، یا اگر مسائل اقتصادی جزو فعالیت اصلی پیج شما است، می‌توانید به مقایسه‌ی روش‌های سنتی با روش‌های روز تجارت بپردازید. در این حالت، سریعاً محتوای پیج شما به اشتراک گذاشته خواهد شد.

 

6. منتشر کردن محتوای مورد علاقه‌ فالوورها در زمینه فعالیت پیج

اگر مخاطبین خود را به خوبی مورد تحلیل قرار دهید،بعد از کمی فعالیت در اینستاگرام و افزایش نسبی تعداد فالوورها، می‌توانید متوجه شوید که به چه موضوعاتی در زمینه‌ی فعالیت شما بیشتر علاقه‌مند هستند. پس از نتیجه‌گیری در این باره، سعی کنید تولید محتوای پیج خود را بیشتر به سمت علاقه‌مندی‌های مخاطبانتان پیش ببرید. در این صورت بطور چشمگیری میزان لایک شما افزایش خواهد یافت.

 

این مقاله نیز به پایان رسید، امیدوارم ماثر و مفید واقع شده باشد.در مقاله بعدی در مورد سایر راهکارهای افزایش تعامل در اینستاگرام توضیح میدهیم.

 

 

 

 

  • ۰۱/۰۶/۲۵
  • آسیه رحیمی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی