ترفند های اینستاگرام

آموزش ترفند های حرفه ای اینستاگرام با اسی ادمین حرفه ای برای مدیریت پیج اینستاگرام

ترفند های اینستاگرام

آموزش ترفند های حرفه ای اینستاگرام با اسی ادمین حرفه ای برای مدیریت پیج اینستاگرام

در اینجا ترفند هایی را یادت میدم که به راحتی اینستاگرامتو مدیریت کنی و بیشترین مشتری را جذب کنی

  • ۰
  • ۰

18 راهکار افزایش تعامل در اینستاگرام

در این مقاله میخواهیم آخرین روش‌ها و ترفندهای افزایش تعامل در اینستاگرام را به اتفاق مورد بحث و بررسی قرار دهیم.در اینجا شما را با آخرین روش ها آشنا خواهیم کرد:

1. منتشر کردن محتوای مخاطبین

اگر در زمینه‌ای فعالیت می‌کنید که در تولید محتوا فالوورهای پیج می‌توانند به شما کمک کنند، این فرصت طلایی را از دست ندهید. از طرف کاربران، سوژه‌ها، خبرها و پیام‌هایی که برای شما ارسال می‌شوند، غافل نشوید و با بقیه‌ی فالوورها آن‌ها را به اشتراک بگذارید. برای تعامل بیشتر با پیج مطمئناً این موضوع فالوورها را ترغیب خواهد کرد. نتیجه‌ی این کار نیز به افزایش نرخ تعامل در اینستاگرام ختم می‌شود.

 

2. جواب دادن به کامنت‌ها جهت افزایش تعامل در اینستاگرام

پاسخ دادن به کامنت‌ها نیز به افزایش نرخ تعامل اینستاگرام می‌تواند کمک کند. با این کار، فالوورهای شما متوجه میشوند که شما برای نظرات آن‌ها ارزش قائل هستید. همین موضوع، باعث می‌شود اعتماد بیشتر به پیج شما کنند.

 

3. جذب مخاطب از منابع دیگر

با این که به صورت مستقل از هم شبکه‌های فضای مجازی فعالیت می‌کنند، اما پیوندهایی وجود دارد که به یکدیگر آن‌ها را مرتبط می‌سازد. اگر از این ارتباط بتوانید استفاده کنید وبرای اینستاگرام خود از دیگر شبکه‌های مجازی مخاطب جذب کنید، در راه افزایش نرخ تعامل و پیشرفت پیج خود قدم بزرگی برداشته‌اید.

 

4. برگزاری نظرسنجی و مسابقه جهت افزایش تعامل در اینستاگرام

در پیج خود هر چند وقت یک بار، چالش، مسابقه و یا نظرسنجی‌هایی را برگزار کنید و اجازه دهید با شرکت در آن‌ها فالوورها خود را محک بزنند. همچنین برای برندگان بهتر است جایزه‌هایی نیز در نظر بگیرید. مسابقه‌ یا چالش پیج خود را تبلیغ کنید تا افراد زیادی قبل از شروع آن از این موضوع اطلاع داشته باشند. در این صورت هم نرخ تعامل پیج اینستاگرام شما افزایش خواهد یافت و هم برخی از کاربران برنده‌ی جوایز خواهند شد.

 

5. تبلیغات جهت افزایش نرخ تعامل در اینستاگرام

همانطور که مطلع هستید در هیچ کدام از کسب و کارها نمی‌توان تأثیر تبلیغات را انکار کرد. از این قاعده نیز کسب و کارهای اینستاگرامی مستثنی نیستند. می‌توانید مخاطبین زیاد و هدفمندی را برای خود، با تبلیغ پیج خود در دیگر پیج‌های مرتبط، کسب کنید. می‌تواند کمک بزرگی جذب مخاطبین هدفمند به افزایش نرخ تعامل در پیج اینستاگرام شما کند. کار ساده‌ای تبلیغات در اینستاگرام نیست و به نتیجه‌ی مطلوب اگر می‌خواهید دست یابید، باید در این کار مهارت خود را افزایش دهید.

 

6. راه ورود دنبال کننده های غیرواقعی را ببندید!

اینکه در پیج خود فالوورهای فیک موجود را حذف کنید، یک نوع درمان است؛ اما آیا به موضوع پیشگیری نیز فکر کرده‌اید؟ اینکه نگذارید از مقداری مشخصی فالوورهای غیرواقعی پیجتان بیشتر شود، میتواند به بالا نگه داشتن نرخ تعامل شما به شدت کمک کند. تبلیغات مناسب، فعالیت منظم و دنبال کردن دقیق سیر پیشرفت پیجتان مواردی هستند که شدیدا در جلوگیری از ورود فالوورهای غیرواقعی به پیج شما موثر خواهند بود؛ اما این همه جریان نیست! اگر قصد دارید بیشتر در مورد اینکه چگونه میتوان از ورود کاربران غیرواقعی به پیج جلوگیری کرد بدانید، حتما در مورد روش های موثر برای جلوگیری از افزایش فالوورهای فیک را مطالعه کنید.

 

این مقاله نیز به پایان رسید امیدوارم برای شما عزیزان مفید و موثر واقع شده باشد.

 

  • ۰۱/۰۷/۰۳
  • آسیه رحیمی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی