ترفند های اینستاگرام

آموزش ترفند های حرفه ای اینستاگرام با اسی ادمین حرفه ای برای مدیریت پیج اینستاگرام

ترفند های اینستاگرام

آموزش ترفند های حرفه ای اینستاگرام با اسی ادمین حرفه ای برای مدیریت پیج اینستاگرام

در اینجا ترفند هایی را یادت میدم که به راحتی اینستاگرامتو مدیریت کنی و بیشترین مشتری را جذب کنی

  • ۰
  • ۰

فالووینگ (Following)  چیست؟

اینستاگرام یکی از جذابیت‌های که دارد، دنبال کردن افراد مختلف (دوستان، آشنایان، افراد مشهور و …) است. به همین خاطر، علاوه بر ارتباط بهتر با دوستان و اشنایان، می‌توانید زندگی روزانه افراد مشهور را نیز مشاهده کنید. Instagram همچنین این اجازه را به شما اجازه می‌دهد تا با فالوو کردن افرادی که نمی‌شناسید، دوستان جدیدی نیز پیدا کنید.

 

فالووینگ به همین موضوع دقیقا اشاره دارد:

در اینستاگرام،  فالووینگ (Following) لیستی از کاربرانی است که شما، آن‌ها را دنبال (Follow) میکنید. در صفحه اصلی شما در Instagram ،  تمامی پست‌ها و استوری‌های این کاربران برای شما، نشان داده خواهد شد. علاوه بر این، از طریق دایرکت اینستاگرام نیز، می‌توانید به آن‌ها پیام ارسال کنید.

 

در لیست فالووینگ شما چه افرادی معمولا قرار می‌گیرند؟ جواب کاملا ساده است: دوستان، نزدیکان، افراد مشهور ، صفحات و پیج‌هایی که در زمینه علاقمندی‌های شما فعالیت می‌کنند، صفحات خبری معروف، پیج‌ها یا افرادی که در زمینه بیزینس شما فعال هستند و ….

 

وقتی درخواست فالو برای یک صفحه (Page) یا  کاربر ارسال می‌کنید، ممکن است دو حالت پیش بیاید:

 

    اگر صفحه مورد نظر شما عمومی (Public) باشد، به لیست فالووینگ شما بلافاصله اضافه می‌شود.

    اگر درخواست برای یک صفحه خصوصی (Private) ارسال کرده باشید، از سوی فرد یا پیج مورد نظرتان باید منتظر تایید نهایی بمانید.

 

نکته: معمولا پروفایل شخصیت‌های حقیقی (افراد معمولی) در حالت خصوصی قرار دارد. در صورتی که افراد مشهور (که به تازگی سلبریتی به آن‌ها گفته می‌شود) یا صفحات تجاری، خبری، فن پیج و …. صفحه خود را در حالت عمومی قرار می‌دهند.

 

شما نیز می‌توانید هرطور که مایل هستید انتخاب کنید که پیج‌تان در حالت خصوصی باشد یا عمومی.

 

در اینستاگرام لیست فالووینگ های هر کاربر، به خوبی نشان دهنده سبک فکری ، علاقمندی‌ها ، جهان‌بینی و … اوست. یکی از بهترین روش ها، برای شناخت بهتر نسبت به افرادی که در ارتباط با شما قرار دارند، بررسی افرادی است که او در شبکه‌های اجتماعی و به‌ویژه Instagram دنبال می‌کند.

فالوور (Follower) چیست؟

نقطه مقابل فالووینگ دقیقا فالوور قرار می‎‌گیرد و به معنی کاربرانی است که شما را در اینستاگرام، دنبال می‌کنند. این کاربران، می‌توانند به تمامی پست‌ها و استوری‌های شما، در صفحه خود دسترسی داشته باشند. فالوورها از طریق دایرکت اینستاگرام نیز میتوانند، برای‌تان پیام ارسال کنند.

 

توجه: در صورتی که در وضعیت خصوصی صفحه کاربری خود را تنظیم کرده باشید، فالوورهای‌تان می‌توانند فقط پست‌ها و استوری‌های شما را ببینند. اما اگر صفحه کاربریتان را در حالت عمومی قرار داشته باشید، هر کاربری که در Instagram فعالیت دارد، میتواند به پیج شما، دسترسی داشته باشد.

 

در صورتی که یک حساب کاربری شخصی برای خودتان ساخته‌اید، حتما آن را در حالت Private تنظیم کنید؛ با انجام این کار، امنیت پیچ یا صفحه تان بیشتر خواهد شد.

 

زمانی که شخصی درخواست فالو برای شما ارسال کند، ممکن است دو حالت پیش بیاید:

 

    اگر در حالت عمومی صفحه شما قرار داشته باشد، فرد به لیست فالوورهای‌تان بلافاصله اضافه می‌شود.

    اگر در وضعیت خصوصی پیج خود را تنظیم کرده‌اید، باید درخواست فالوو یا دوستی فرد مورد نظر را حتما تایید کنید.

 

معمولا لیست فالوورهای یک فرد، در ارتباط با علاقمندی‌ها یا سبک فکر او نمی‌تواند اطلاعات زیادی ، به ما ارائه دهد. شاید با دیدن افرادی که شما را فالو کرده‌اند، به میزان محبوبیت‌تان تنها بتوان پی برد.

  • ۰۱/۰۶/۰۳
  • آسیه رحیمی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی