ترفند های اینستاگرام

آموزش ترفند های حرفه ای اینستاگرام با اسی ادمین حرفه ای برای مدیریت پیج اینستاگرام

ترفند های اینستاگرام

آموزش ترفند های حرفه ای اینستاگرام با اسی ادمین حرفه ای برای مدیریت پیج اینستاگرام

در اینجا ترفند هایی را یادت میدم که به راحتی اینستاگرامتو مدیریت کنی و بیشترین مشتری را جذب کنی

  • ۰
  • ۰

18 راهکار افزایش تعامل در اینستاگرام

 

در این مقاله هم قصد داریم روش‌ها و ترفندهای افزایش تعامل در اینستاگرام را به اتفاق مورد بحث و بررسی قرار دهیم.در این مقاله نیز شما را با 6 روش آن آشنا خواهیم کرد:

 

1. نوشتن کپشن‌های طولانی جهت افزایش نرخ تعامل در اینستاگرام

کپشن‌ها باعث طولانی شدن ارتباط و افزایش تعامل می‌توانند شوند. هرچه کپشن شما طولانی‌تر باشد، با محتوای پیج شما مخاطبین بیشتری آشنا خواهند شد. همین عامل، در پیج اینستاگرامی شما باعث افزایش نرخ تعامل می‌شود.

 

2.معرفی پیج به فالوورها و برندسازی

هرچه بیشتر کاربران با برند و پیج شما آشنا شوند، راحت‌تر می‌توانند به شما اعتماد کنند و تعامل در پیج شما داشته باشند. تلاش کنید در اختیار مخاطبین خود اطلاعاتی درباره‌ی زمینه‌ی فعالیت پیج، ادمین‌ها، سابقه‌ی کاری پیج و … قرار دهید. به عنوان مثال، برای معرفی کوتاه ادمین‌های پیج چند هایلایت را اختصاص دهید و یا برای فالوورها انگیزه خود از راه اندازی پیج شرح دهید. همچنین در سالگرد تاسیس پیج برگزاری بعضی مسابقات می‌تواند بسیار جذاب باشد برای مخاطبان پیجتان. این موارد در پیج اینستاگرامی شما می‌توانند باعث افزایش نرخ تعامل شوند.

 

3. منتشر کردن محتوای فان

اگر رابطه‌ی صمیمی با فالوورهای خود داشته باشید، بازخوردهایی مثبتی مطمئناً دریافت خواهید کرد. سعی کنید کمی چاشنی طنز در تولید محتوای تخصصی خود به آن اضافه کنید تا برای پیج خود کاربران بیشتری را جذب نمایید. پست‌های شما اگر کمی فان باشند، این مسئله می‌تواند اثر مثبت بر میزان رضایت‌مندی فالوورها از شما بگذارد و در اینستاگرام باعث افزایش تعامل شود. البته باید به یاد داشته باشید که نباید زیاده‌روی کنید. اگر مطالب طنز به حدی باشند که باعث انحراف محتوا از زمینه‌ی اصلی فعالیت پیج شوند، اثر منفی هم می‌توانند در پی داشته باشند.

 

4. دقت ویژه به هشتگ‌ها جهت افزایش تعامل در اینستاگرام

هشتگ‌ها را دست کم نگیرید! هشتگ‌های اینستاگرامی بسیار مهم هستند و اگر مورد استفاده به درستی قرار گیرند، باعث رشد تعداد فالوورهای پیج می‌توانند شوند. کاربرانی که پست‌هایی را می‌خواهند درباره‌ی یک موضوع خاص مشاهده کنند، اما با این موضوع پیجی را نمی‌شناسند، به جای جستجوی پیج، به دنبال آن در قسمت هشتگ‌ها می‌گردند. اگر به درستی هشتگ‌های مرتبط با محتوای خود را به کار ببرید، از این مورد می‌توانید برای خود سود زیادی کسب کنید. در مقاله‌ی زیر ما آموزش داده‌ایم که با استفاده از هشتگ‌های مناسب به چه شکل بازدیدکننده، فالوور و به دنبال آن‌ها به پیج خود تعامل بیشتری را جذب کنیم.

 

5. برگزاری لایو اینستاگرامی برای افزایش نرخ تعامل در اینستاگرام

ویدیوهای لایو را هر از چند گاهی برگزار نموده و با مخاطبان پیج خود گفتگو کنید. به سوالات فالوورهای خود با استفاده از لایو می‌توانید پاسخ دهید و راجع به پیج نظر آن‌ها را جویا شوید. این مورد هم می‌تواند در فالوورها باعث ایجاد احساس صمیمیت و راحتی شود. در نتیجه، با شما بیشتر ارتباط خواهند داشت و نرخ تعامل پیج اینستاگرام شما افزایش خواهد یافت.

 

6. تولید محتوای اختصاصی جهت افزایش تعامل در اینستاگرام

کاربران اینستاگرام را اگر قصد دارید به سمت پیج خود جذب کنید تولید محتوای اختصاصی، یکی از موثرترین عوامل می‌باشد. چنانچه فالوورهای پیج شما مطلع شوند که محتوای پیج، کپی بوده و توسط خود شما تولید نشده است، نسبت به پیج اعتماد خود را از دست خواهند داد و آن را آنفالو خواهند کرد؛ و این به معنی پایان راه کسب و کار اینستاگرامی شما است. اما چنانچه محتوای اختصاصی تولید کنید و به اشتراک بگذارید با فالوورهای پیج خود، روز به روز فالوورهای پیج اینستاگرام شما افزایش خواهند یافت. در این صورت شما این فرصت را دارید که نرخ تعامل پیج خود را افزایش دهید.

 

این مقاله نیز به پایان رسید، امیدوارم ماثر و مفید واقع شده باشد.در مقاله بعدی در مورد آخرین راهکارهای افزایش تعامل در اینستاگرام توضیح خواهیم داد.

 

  • ۰۱/۰۶/۲۸
  • آسیه رحیمی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی