ترفند های اینستاگرام

آموزش ترفند های حرفه ای اینستاگرام با اسی ادمین حرفه ای برای مدیریت پیج اینستاگرام

ترفند های اینستاگرام

آموزش ترفند های حرفه ای اینستاگرام با اسی ادمین حرفه ای برای مدیریت پیج اینستاگرام

در اینجا ترفند هایی را یادت میدم که به راحتی اینستاگرامتو مدیریت کنی و بیشترین مشتری را جذب کنی

  • ۰
  • ۰

به چه شکل می‌توانیم یک عکس را در اکانت اینستاگرام خود قرار دهیم؟

به سادگی انجام این عمل صورت می‌پذیرد. به منظور ارسال عکس در اکانت اینستاگرام خود ابتدا باید اپلیکیشن اختصاصی این شبکه اجتماعی را اجرا کنید. سپس در منوی پایین صفحه، آیکونی که یک دوربین را به همراه دارد را لمس کنید. اگر قصد دارید که عکس جدیدی را ضبط کرده و سپس آن را در اکانت اینستاگرام خود قرار دهید، باید گزینه Photo را انتخاب کنید. در این مرحله دوربین دستگاهتان فعال شده و می‌توانید عکس مورد نظر را ضبط کرده و در اکانت اینستاگرام خود آپلود کنید.
اما اگر قصد دارید در اکانت اینستاگرام یک عکس موجود در گالری تصاویر گوشی یا تبلت خود اشتراک‌گذاری کنید باید در مرحله اولیه آپلود عکس به جای گزینه
Photo، گزینه Library را انتخاب نمایید. در این شرایط به قسمت گالری دستگاه خود منتقل شده و قادر به انتخاب یک عکس موجود به منظور آپلود در اکانت اینستاگرام خود خواهید بود. دقت داشته باشید که پس از انتخاب ضبط عکس یا عکس مورد نظر به مرحله‌ای هدایت می‌شوید که شما را قادر به اضافه کردن فیلترهای خاصی به عکس مورد نظر می‌کند.

 برای عکس خود چگونه یک شرح حال یا Caption بنویسیم؟

بعد از انتخاب عکس و اعمال فیلتر مورد نظر بر روی آن، به قسمتی منتقل می‌شوید که قابلیت اضافه کردن نوشته‌های خاصی را ارائه می‌کند. در قسمتی که با عبارت Caption نوشته شده می‌توانید در مورد عکس خود یک شرح حال یا عنوان تایپ کنید.

به تصویری که قبلا آپلود شده، چگونه شرح حال (Caption) اضافه کرده یا شرح حال آن را ویرایش کنیم؟

اگر قبلا در اکانت خود عکسی را آپلود کرده‌اید و شرح حال برای آن در نظر نگرفته بودید، نگران نباشید. شما در هر زمان که تمایل داشته باشید می‌توانید به عکس‌های آپلود شده خود، شرح حال یا Caption اضافه کرده، شرح حال آن‌ها را ویرایش کرده و یا به کلی حذف کنید. برای انجام این کار مراحل زیر را طی کنید:

  • به عکس مورد نظر خود مراجعه کنید و بعد آیکون سه نقطه موجود را لمس کنید.
  • گزینه Edit را انتخاب نمایید.
  • اکنون تغییرات مورد نظرتان را در بخش Caption اعمال نموده و نهایتا برای ذخیره‌سازی آن تغییرات گزینه Done را انتخاب نمایید.

با انجام دادن مراحل بالا فرآیند ویرایش شرح حال عکس مورد نظرتان انجام می‌شود.

اندازه و ابعاد عکس مورد نظر را چگونه تصحیح کنیم؟ (کادربندی عکس)

بعد از اینکه در اکانت اینستاگرام خود عکس مورد نظرتان را به منظور آپلود انتخاب کردید، آیکونی که شکل یک آچار را به همراه دارد لمس کنید. حال گزینه Adjust را انتخاب نمایید. در این حالت می‌توانید برای عکس مورد نظرتان کادربندی دقیقی را در نظر بگیرید. میزان بزرگنمایی عکس مورد نظر را میتوان با قرار دادن دو انگشت خود بر روی صفحه نمایش و باز و بسته کردن آن‌ها تعیین کنید. همچنین امکان چپ و راست یا بالا و پایین کردن عکس هم وجود دارد. پس از اعمال تغییرات مورد نظر و دستیابی به کادربندی مناسب، آیکون تیک موجود را انتخاب کنید.

زاویه عکس مورد نظر را چگونه مستقیم کنیم؟

اگر قصد اشتراک‌گذاری عکسی را دارید که مستقیم نبوده و از سمت خاصی ضبط شده است، نگران نباشید. برنامه اینستاگرام این امکان را می‌دهد تا به صورت مستقیم عکس مورد نظر را آپلود کنید. بدین منظور بعد از انتخاب عکس مورد نظر، به قسمت Edit مراجعه کنید. گزینه آیکون Adjust که با مربعی چرخش یافته نشان داده شده را انتخاب کنید. با استفاده از اسلایدر موجود می‌توانید تغییرات مورد نظرتان را بر روی زاویه نمایش عکس مورد نظر اعمال نمایید. در نهایت و پس از دستیابی به وضعیت مناسب، گزینه Done را انتخاب کنید.

عکس مورد نظر خود را چگونه بچرخانیم؟

اگر قصد اشتراک‌گذاری عکسی را دارید، که نیاز به چرخ دارد هم نگران نباشید. به منظور چرخاندن زاویه عکس مورد نظر، کافیست که بعد از انتخاب آن، آیکون حاوی شکل آچار را انتخاب کرده و بعد از آن گزینه Adjust را لمس کنید. اکنون آیکون به شکل دایره موجود را لمس کنید تا عکس مورد نظرتان چرخش پیدا کند. پس از رسیدن به وضعیت مناسب، آیکون تیک موجود را انتخاب کنید تا تغییرات مد نظر اعمال شوند.

عکس مورد نظر را به صورت افقی یا عمودی چگونه آپلود کنیم؟

شما مجبور به آپلود عکس در قالب مربع نیستید. به منظور آپلود عکس به صورت افقی یا عمودی کافیست که بعد از انتخاب عکس مورد نظر آیکون دایره‌ای شکل با عنوان Switch را انتخاب نمایید. سپس قادر به ایجاد تغییرات و تنظیمات مورد نظرتان با استفاده از انگشت خود خواهید بود. نهایتا گزینه Next را انتخاب کنید تا وارد مرحله اعمال فیلتر شوید.

 

  • ۰۱/۰۵/۱۲
  • آسیه رحیمی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی