ترفند های اینستاگرام

آموزش ترفند های حرفه ای اینستاگرام با اسی ادمین حرفه ای برای مدیریت پیج اینستاگرام

ترفند های اینستاگرام

آموزش ترفند های حرفه ای اینستاگرام با اسی ادمین حرفه ای برای مدیریت پیج اینستاگرام

در اینجا ترفند هایی را یادت میدم که به راحتی اینستاگرامتو مدیریت کنی و بیشترین مشتری را جذب کنی

  • ۰
  • ۰

جذب فالوور در اینستگرام

اگر بدنبال راهی برای افزایش فالوور اینستاگرام هستید، کافیست همراه ما باشید تا آن ها را به صورت کامل برای شما معرفی کنیم. این مقاله 4  روش اصلی برای افزایش فالور اینستاگرام را به شما معرفی می کند .

در این مقاله من تجربه های چند ساله خودم را درمورد افزایش فالور اینستاگرام در اختیار شما عزیزان قرار میدهم تا بتوانید در حیطه ی کاری خود پیج اینستاگرامی با فالوور بیشتر داشته باشید .

1_ اکسپلور اینستاگرام یا همان قسمت ذره بین :

اینستاگرام در اپلیکشن خود صفحه ای به نام اکسپلور اینستاگرام ( explore instagram) قرار داده،  که پست های جالبی از کاربران اینستاگرام را در آنجا نشان میدهد . که اگر توجه کرده باشید در اکسپلور اینستاگرام،  پست هایی که نمایش داده میشوند، لایک و کامنت ، بازدید بیشتری میخورند .

برای اینکه در این صفحه پست های شما هم نشان داده شود باید الگوریتمی که اینستاگرام طراحی کرده است را رعایت کنید .الگوریتمی که اینستاگرام برای اکسپلور طراحی کرده است مثل گوگل کار میکند که بیشتر به خواسته های کاربران توجه و دقت می کند .

قسمت اکسپلور اینستاگرام با آیکون ذره بین مشخص شده است که محل آن در پایین صفحه اینستاگرام مابین آیکون خانه و آیکون جمع ( + ) قرار دارد

همان طور که گفتیم اینستاگرام به خواسته های کاربران توجه و دقت زیادی می کند مثلا خود شما یک کاربر هستید اینستاگرام برای شما در اکسپلور، پست هایی را نمایش میدهد که بیشتر نگاه کردید و یا لایک کردید . در اکسپلور اینستاگرام علاوه بر پست های روزانه ، استوری ها هم نشان داده میشود که این خودش برای جمع کردن فالوور یک امتیاز است .

2_ربات در اینستاگرام :

ربات: در دنیای مجازی نرم افزاری هست که الگورتیم یا همان کار هایی که برای آن برنامه نویسی شده را با سریع ترین سرعت و با بیشترین دقت انجام میدهد .

ربات اینستاگرام: طبق تعریف فوق ربات اینستاگرام تمام فعالیت های (لایک، کامنت، فالو، بازدید استوری، دایرکت و.....) که در اینستاگرام وجود دارد را بدون نیاز به اینرنت و به صورت 24 ساعته انجام میدهد .

طرز کار با ربات اینستاگرام :

ربات اینستاگرام مثل یک کاربر معمولی اینستاگرام دیگر کاربران اینستاگرام را که شما در پیج های هدف تنظیم کرده اید ، را فالو میکند که انجام این کار فالوینگ های شما را افزایش میدهد اما یه خوبی که دارد بعد از فالو کردن ، ربات برای پست های کاربر کامنت میگذارد و انها را لایک میکند که این کار باعث می شود که ربات یک کاربر واقعی و آنلاین به حساب رود و کاربری که فالو شده ترغیب شده و به شما فالوبک بدهد که این کار باعث افزایش فالوورهای پیج شما می شود . شاید بسیاری از شما بگید که بعد از بالا رفتن فالوینگ ها و فالو کردن کاربران چی میشه ؟

خب جواب ساده است: ربات اینستاگرام راه های خیلی زیادی دارد که یک راه آن آنفالو کردن افراد فالو شده توسط ربات هست که پس از فالو کردن ربات آنها را آنفالو میکند

ربات اینستاگرام سالانه برای شما بیش از 40 هزار فالو می آورد که در نمایش با اکسپلور اینستاگرام این رقم کم هست . اما ربات اینستاگرام به شما کمک میکند تا در اکسپلور،  پست های شما  نشان داده شود .

3_تبلیغات در اینستاگرام :

تبلیغات در همه جا حرف اول را می زند اما در اینستاگرام این طور نیست . تبلیغات اینستاگرام به گونه هست که باید پست های جذابی داشته باشید و اینکه فعال باشید وگرنه در جذب فالور، هیچ تاثیری برای شما نخواهد داشت .

4_فالوورهای فیک اینستاگرام :

از نام این نوع فالوور میتوان متوجه شد که کاربران یا فالوورهایی که جذب می شوند غیر واقعی ( فالوورهای همیشه آفلاین ) هستند . گفته می شود از این فالوور ها درصد کمی واقعی هستند که رفته رفته هم کمتر می شوند .از این مدل فالورورها صرفا برای اعتماد سازی میان صاحب پیج و مشتری استفاده میشوند .

نکته مهم: اگر قصد استفاده از این مدل فالوورها داشتید فقط یکبار برای اعتماد سازی استفاده کنید زیرا اینستاگرام با هر گونه فیک مخالف هست و مجازات سنگینی رو برای پیج میدهد .

برای جذب این مدل فالوورهای غیر واقعی نرم افزارهای زیادی وجود دارد که میتوانید از بازار و یا از گوگل پلی دانلود کنید .

  • ۰۱/۰۵/۱۰
  • آسیه رحیمی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی